Advertisement

יאיר גרבוז אני ציירים / 1972 שלושה דורות - ינואר 2008 - אוסף קופפרמן - הגלריה החדשה, סדנאות האמנים באצטדיון טדי, ירושלים שישי, 23.11.18, בשעה 11:00.

יאיר גרבוז אני ציירים / 1972 שלושה דורות - ינואר 2008 - אוסף קופפרמן - הגלריה החדשה, סדנאות האמנים באצטדיון טדי, ירושלים שישי, 23.11.18, בשעה 11:00.. על הנאום שלי אני רוצה להגיד משפט אחד: יאיר גרבוז סוף סוף מוציא את הראש מהבונקר ומדבר. לביבי ושרה אין שום הערכה כלפי השרים שמהללים אותם, קובע גרבוז. אני לא יכול לטהר לעצמי הוא כותב באחת העבודות, ומבטא בכך אולי את חוסר האונים להבהיר שוב את כוונותיו. תהיו אופוזיציה לנו, אל תהיו אופוזיציה למדינת ישראל.

גם בלי פרס ישראל, יאיר גרבוז יודע מה זה להיות אמן. הגלריה החדשה, סדנאות האמנים באצטדיון טדי, ירושלים שישי, 23.11.18, בשעה 11:00. אני ציירים היא תערוכת היחיד השלישית של יאיר גרבוז במוזיאון תל אביב לאמנות (1973, 1983), והיא מציגה ציורים מחמש השנים האחרונות. תהיו אופוזיציה לנו, אל תהיו אופוזיציה למדינת ישראל. רז, דפנה (עורך) ‏ ;

ועיניתם את נפשותיכם
ועיניתם את נפשותיכם from ynet-images1.yit.co.il
עיוותו משפט שאמרתי, לא היתה מלה אחת של גזענות. נולד בגבעתיים, היה חבר קיבוץ כפר החורש. אני מרגיש שבכל פעם שאני מברר לעצמי את מהלכיי המקצועיים לאורך שנים אני מכין ותורם משהו לציור הבא. על הנאום שלי אני רוצה להגיד משפט אחד: אם אתה יוצר אתה משתנה, אי אפשר ליצור אותו הדבר. תהיו אופוזיציה לנו, אל תהיו אופוזיציה למדינת ישראל. האנשים האלו (אנשי המועצה האזורית שומרון א.ר כזכור, לאחר אמירה המקוממת של גרבוז הגיעה חברת הכנסת מירי רגב לקברו של התנא רבי שמעון בר יוחאי במירון והתייחסה לאמירה של האמן השמאלני יאיר גרבוז כנגד. אני מסיים את תפקידי ברגשות מעורבים.

אני ציירים על התערוכה מעיד גרבוז כך:

מילותיו באותו נאום עוררו יצרים עזים שיצאו מכלל שליטה. מוזיאון תל אביב לאמנות מחבר/יוצר. A brother black blushed, 2015. ציירים צעירים הם עם לא מהימן (נתן זך), יאיר גרבוז בשיח אמן עם אמני תערוכות היחיד. שנית, אני לא יודע אם ביבי גאון. אירוע במסגרת מאסטר קלאס, בתמיכת משרד התרבות. גרבוז תויג כילד הרע — גם משום שהשיחות הוקלטו ממש אחרי נאום הקמיעות הייתי בדיכאון מציור, הוא מתוודה. תוקפים את יאיר גרבוז בצדק, אני חושב שדבריו חמורים יותר מהדברים שאמר אחי, אומר מיקי גולדנברג, אחיו של דודו טופז, בתגובה להשוואה שנערכה בין נאום הקומץ של גרבוז לנאום הצ'חצ'חים של טופז. אני מרגיש שבכל פעם שאני מברר לעצמי את מהלכיי המקצועיים לאורך שנים אני מכין ותורם משהו לציור הבא. העובדה שהתחלתי לאהוב ולהתעניין בציור מגיל מאוד צעיר גרמה לכך שלפחות כמה שנים חשבתי בתמימותי שציור וטוב חד הם… ציוריו, המזוהים עם סגנון דלות החומר בנויים כקולאז'ים, המשלבים סממנים ארס פואטיים וביקורת חברתית. תערוכת היחיד הראשונה שלו הייתה בשנת 1967, ומאז הציג עשרות תערוכות במוזיאונים ובגלריות בארץ ובעולם. אני עוזב אותי עם ציירים אחרים.

בתערוכה הנוכחית, שתציג ציורים מחמש השנים האחרונות, מתגלה הציור של גרבוז כמופע תיאטרלי קומי, לעתים גרוטסקי ואפילו כקרקס או כקרנבל. אני ציירים היא תערוכת היחיד השלישית של יאיר גרבוז במוזיאון תל אביב לאמנות (1973, 1983), והיא מציגה ציורים מחמש השנים האחרונות. העובדה שהתחלתי לאהוב ולהתעניין בציור מגיל מאוד צעיר גרמה לכך שלפחות כמה שנים חשבתי בתמימותי שציור וטוב חד הם… הגלריה החדשה, סדנאות האמנים באצטדיון טדי, ירושלים שישי, 23.11.18, בשעה 11:00. תוקפים את יאיר גרבוז בצדק, אני חושב שדבריו חמורים יותר מהדברים שאמר אחי, אומר מיקי גולדנברג, אחיו של דודו טופז, בתגובה להשוואה שנערכה בין נאום הקומץ של גרבוז לנאום הצ'חצ'חים של טופז.

כן, גרבוז לא צריך לקבל פרס ישראל
כן, גרבוז לא צריך לקבל פרס ישראל from img.mako.co.il
אם אתה יוצר אתה משתנה, אי אפשר ליצור אותו הדבר. אני לא אמרתי גם מזוזות בכיכר, ככה שאין שום קשר. למד ציור אצל רפי לביא ובמכון אבני. אני לא יכול לטהר לעצמי הוא כותב באחת העבודות, ומבטא בכך אולי את חוסר האונים להבהיר שוב את כוונותיו. תערוכת היחיד הראשונה שלו הייתה בשנת 1967, ומאז הציג עשרות תערוכות במוזיאונים ובגלריות בארץ ובעולם. לכתוב על קטלוג של יאיר גרבוז בלי לציין לפחות שיש לו פה, אם לא גדול, אז בוודאי מהיר, ותלוי בנמען מצחיק או מעצבן, מוזר או חכם. אני אף פעם לא ידעתי שאני בכלל מועמד לפרס, אבל לא משנה. אני ציירים על התערוכה מעיד גרבוז כך:

התערוכה מציגה את ציוריו של גרבוז מחמש השנים האחרונות, וניתן לראות בה את הווירטואוזיות של האמן, המתגלה כאן כמופע תיאטרלי קומי מלא בהומור.

באני ציירים, התערוכה החדשה שלו במוזיאון תל־אביב, גרבוז מסתכל על עולם הולך ומשתבש, תוך שהוא מתחפש סגנונית ומציע קרנבל של מסכות, מחוות, העתקות ואזכורים מתולדות האמנות, ומפגין שליטה הראשון כתב: A brother black blushed, 2015. יאיר גרבוז מראיין את יאיר גרבוז. אירוע במסגרת מאסטר קלאס, בתמיכת משרד התרבות. יאיר גרבוז מציג תערוכה חדשה: ציוריו, המזוהים עם סגנון דלות החומר בנויים כקולאז'ים, המשלבים סממנים ארס פואטיים וביקורת חברתית. לכתוב עליו בלי להזכיר זאת יהיה כמו לכתוב על חנות חרסינה בלי להזכיר את. גם בתערוכה הנוכחית מתגלה הציור של גרבוז כמופע תיאטרלי קומי, לעתים גרוטסקי, ואפילו כקרקס או כקרנבל. עיוותו משפט שאמרתי, לא היתה מלה אחת של גזענות. תערוכת היחיד של יאיר גרבוז זוכה פרס רפפורט לאמן ישראלי בכיר לשנת 2015 היא תערוכת היחיד השלישית של האמן במוזיאון תל אביב לאמנות (1973, 1983). אני לא אמרתי גם מזוזות בכיכר, ככה שאין שום קשר. תוקפים את יאיר גרבוז בצדק, אני חושב שדבריו חמורים יותר מהדברים שאמר אחי, אומר מיקי גולדנברג, אחיו של דודו טופז, בתגובה להשוואה שנערכה בין נאום הקומץ של גרבוז לנאום הצ'חצ'חים של טופז. שנית, אני לא יודע אם ביבי גאון.

על הציור ועל הוראת האמנות ועל הכתיבה ועל הסאטירה ועל הזהות הישראלית והיהודית ועל המעורבות ועל הפריפריה ועל להיות יוצר בארץ ישראל. יאיר גרבוז מראיין את יאיר גרבוז. על הנאום ההוא, מה שקרה אחריו, החברה הישראלית שנה עברה מאז נאום מנשקי הקמעות של יאיר גרבוז והכל השתנה. אם היו נותנים זריקת אמת לביבי, אשתו ולי והיו שואלים אותנו מה דעתנו על מירי רגב היה יוצא קודם כל אני שמח שאין אחד כזה בשמאל. תוקפים את יאיר גרבוז בצדק, אני חושב שדבריו חמורים יותר מהדברים שאמר אחי, אומר מיקי גולדנברג, אחיו של דודו טופז, בתגובה להשוואה שנערכה בין נאום הקומץ של גרבוז לנאום הצ'חצ'חים של טופז.

10 קומות, 3 חברים, 4 דירות: בניין נופש על הטיילת בחוף תל ...
10 קומות, 3 חברים, 4 דירות: בניין נופש על הטיילת בחוף תל ... from images1.ynet.co.il
לביבי ושרה אין שום הערכה כלפי השרים שמהללים אותם, קובע גרבוז. 'הוא תמיד דורך על גוויות'. איך אדם עם יכולות חשיבה יכול להיות מוקף במשרתים עם רמה כל כך נמוכה? מזמן אני וסימון ומואיז הקטן אני זוכר קולנוע רקס ביומיות ומרחוק פעמונים של כנסיות ואיך רדפנו על גגות אחרי יונים לעוף איתן רצינו עד לעננים ובגן השעשועים על נדנדות נשבענו אמונים לכל הילדות שיחקנו סמל כשאני כך לבדי אני חוזר לסמטאות ילדותי אל נעורי שנעלמו עם השנים לחברים שלי ההם הישנים היינו ילדים וזה היה מזמן אני וסימון ומואיז הקטן. גם בלי פרס ישראל, יאיר גרבוז יודע מה זה להיות אמן. עיוותו משפט שאמרתי, לא היתה מלה אחת של גזענות. התערוכה מציגה את ציוריו של גרבוז מחמש השנים האחרונות, וניתן לראות בה את הווירטואוזיות של האמן, המתגלה כאן כמופע תיאטרלי קומי מלא בהומור. תערוכת היחיד של יאיר גרבוז, אני ציירים, מוצגת במוזיאון תל אביב לאמנות בעקבות זכייתו בפרס רפפורט לאמן ישראלי בכיר.

כל טענותיי היו מופנות לשלטון, ורק השלטון יכול להיעלב ממני.

על הציור ועל הוראת האמנות ועל הכתיבה ועל הסאטירה ועל הזהות הישראלית והיהודית ועל המעורבות ועל הפריפריה ועל להיות יוצר בארץ ישראל. תערוכה זו חושפת גוף עבודות שיצר יאיר גרבוז בשנתיים האחרונות, בתקופת זמן אינטנסיבית ורגשית מאז הנאום שנשא בעצרת הבחירות של תנועות השמאל בכיכר רבין בחורף 2015. תערוכת היחיד הראשונה שלו הייתה בשנת 1967, ומאז הציג עשרות תערוכות במוזיאונים ובגלריות בארץ ובעולם. גרבוז תויג כילד הרע — גם משום שהשיחות הוקלטו ממש אחרי נאום הקמיעות הייתי בדיכאון מציור, הוא מתוודה. על הנאום ההוא, מה שקרה אחריו, החברה הישראלית שנה עברה מאז נאום מנשקי הקמעות של יאיר גרבוז והכל השתנה. מצד אחד אוכל לחזור הביתה לארצי אחרי שנים רבות ולהיות עם המשפחה שחסרה לי בעונה שעברה, ומצד שני אני עצוב בגלל שאני עוזב מועדון ואוהדים שהפגינו כלפיי אהבה שלא אשכח כל חיי. כשצפיתי בחומרים התחלתי להבין איך ציירים גדולים כאלה מתנהלים. איך אדם עם יכולות חשיבה יכול להיות מוקף במשרתים עם רמה כל כך נמוכה? האנשים האלו (אנשי המועצה האזורית שומרון א.ר כזכור, לאחר אמירה המקוממת של גרבוז הגיעה חברת הכנסת מירי רגב לקברו של התנא רבי שמעון בר יוחאי במירון והתייחסה לאמירה של האמן השמאלני יאיר גרבוז כנגד. מילותיו באותו נאום עוררו יצרים עזים שיצאו מכלל שליטה. אני ציירים על התערוכה מעיד גרבוז כך: אני לא אמרתי גם מזוזות בכיכר, ככה שאין שום קשר. אני ציירים היא תערוכת היחיד השלישית של יאיר גרבוז במוזיאון תל אביב לאמנות (1973, 1983), והיא מציגה ציורים מחמש השנים האחרונות.

תערוכת היחיד הראשונה שלו הייתה בשנת 1967, ומאז הציג עשרות תערוכות במוזיאונים ובגלריות בארץ ובעולם יאיר גרבוז. בתערוכה הנוכחית, שתציג ציורים מחמש השנים האחרונות, מתגלה הציור של גרבוז כמופע תיאטרלי קומי, לעתים גרוטסקי ואפילו כקרקס או כקרנבל.

Posting Komentar

0 Komentar